poniedziałek, 26 lutego 2018

Dla dziadka i taty

Z męskimi kartkami mam zawsze problem.
Tak jak i z prezentami dla mężczyzn- zarówno tych małych, jak i tych dużych.
Jakoś uważam, że dziewczynki łatwiej zadowolić- ucieszą się z wielu rzeczy, a chłopcy no cóż.....
Tym razem zrobiłam kartkę dla dojrzałego pana- taty, ale też już dziadka.
Miało być bez kwiatków,motylków i nie słodko- tylko tak siermiężnie.



Aby nadać "ciężkości" kartce użyłam trybików z drewna oraz
metalowego szyldu.
Kolorem dominującym jest brąz z tektury. 
Dla rozjaśnienia użyłam kawałek wydartego papieru czerpanego, 
Wydaje mi się, że kartka nie jest słodka i przystoi mężczyźnie.


Zobaczymy co na to obdarowany powie.


Pozdrawiam wszystkich " podczytywaczy"

Monika

2 komentarze:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z zadaniem. :) Solidna męska kartka, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń