niedziela, 13 sierpnia 2017

Dekoracja na ścianę- HOME SWEET HOME

Bardzo lubię rzeczy zrobione ze starych desek czy palet. 
Bardzo, ale to bardzo podobają mi się meble z palet. Niestety mój mąż nie podziela mojego zachwytu tego typu drewnem, uważając je za niskogatunkowe czyli byle jakie.
Jakiś czas temu demontowaliśmy piaskownicę. 
Dzieci wyrosły już z tego typu zabawy. Tym samym stałam się posiadaczką starych"spracowanych" desek. Od razu wiedziałam , że je zagospodaruje i nie pójdą do pieca.
Przy pomocy męża powstały trzy tabliczki. 
Każda składająca się z czterech desek.Deski zostały specjalnie,
 nierówno połączone- tworząc takie oto tabliczki.









Pierwszą próbą zagospodarowania tabliczki, był transfer nitro. 
Niestety nieudany. Nie wiem czemu, ale raz mi wychodzi raz nie.
Zresztą widać na zdjęciu moję nieudolne odbicie.
Kolejną próbę podjęłam dziś.
Będąc na wakacyjnych wojażach kupiłam szablon Stamperii z napisem "Home sweet home". 
Kupując szablon od razu widziałam zastosowanie- na jednej z tabliczek.
Aby nadać patyny i starego wyglądu całość pokolorowałam farbami kredowymi i jedną akrylową metodą tzw. suchego pędzla.
Napis zrobiłam bitumem.


Home sweet home-warsztat pracy


Do całości dodałam dwa kluczyki- podrdzewiałe, kupione na złomie.


Home sweet home

Efekt przeszedł moje oczekiwania. 
Zawsze jestem krytyczna wobec siebie, ale tym razem jestem naprawdę bardzo zadowolona.

A zresztą- oceńcie sami.

Dziękuję za odwiedziny.
M.



2 komentarze: