niedziela, 20 sierpnia 2017

Piankowy kwiatek z foamiranu

Przy robieniu kartek ciągle mam niedosyt kwiatków.
Zawsze chciałabym, aby ich kształt , kolor i wygląd był trochę inny niż te, które są dostępne w sprzedaży.
Jakiś czas temu kupiłam foamiran jedwabny z nadzieją na zrobienie swojego kwiatka.
Po obejrzeniu kilku tutoriali o tworzeniu kwiatków, w końcu z pewną nieśmiałością zrobiłam pierwsze kwiatki- jeden miał być różą- trochę kolor mi nie wyszedł.
Dopiero zaczynam zabawę z pastelami
Ale z kształtu, formy jestem zadowolona.
Drugi to słonecznik- tu chyba nie ma wątpliwości.
Płatki i listki wycinałam ręcznie.
Kolorowałam pastelami olejowymi

 "Pierwsze koty za płoty".
A oto moje dzieło.

powiedzmy,że róża z foamiranu

słonecznik z foamiranu

Mając pewne doświadczenie, będę wygniatac jeszcze inne kwiatki

Podrawiam wszystkich

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz